Virtuálne sídlo

Nemáte pre svoju spoločnosť alebo občianske združenie vhodné administratívne sídlo?

Jednoducho si u nás objednajte službu Virtuálne sídlo.

Ako prebieha kúpa hotovej s.r.o.?

1. krok
Vyplnenie objednávky

Vyplníte objednávkový formulár s potrebnými údajmi. Tento krok Vám zaberie cca 10 minút, zadávate len nevyhnutné údaje vyžadované legislatívou. K dispozícii máte aj stručnú nápovedu priamo pri jednotlivých poliach formuláru. Ak by ste si neboli niečím istý, kontaktujte nás a pomôžeme vám.

2. krok
Podpis dokumentov - a môžete začať

Po odoslaní objednávky vám prídu na email údaje k vykonaniu úhrady. Po prijatí platby vypracujeme potrebné dokumenty, ktoré obsahujú pôvodné aj vami zadané údaje z objednávkového formulára (na základe ktorých dôjde k zmenám v existujúcej spoločnosti). Následne vás kontaktujeme aby sme si dohodli kedy a akým spôsobom ich podpíšete.

3. krok
Dokončenie zmeny

Posledný krok je plne v našej réžii – zabezpečíme zápis zmien v spoločnosti do obchodného registra. Podnikať však môžete ihneď po podpise dokumentov, nemusíte čakať kým zmena prebehne! Keď je všetko hotové (cca 7-14 dní), informujeme vás o úspešnom dokončení procesu a zároveň obdržíte výpis z registra už s novými údajmi.

Najčastejšie otázky

Kedy a akým spôsobom sa preukazuje základné imanie a aká je jeho výška?

Základné imanie stačí preukázať pri zakladaní spoločnosti. Nie je potrebné ho skladať na účet v banke, je možné ho zložiť aj v hotovosti. Slúži na to dokument Vyhlásenie správcu vkladu. Minimálne výška základného imania spoločnosti s r.o. je 5000 Eur.

Viac info

Je potrebné mať k založeniu elektronický občiansky preukaz alebo nejaké špeciálne technické vybavenie (softvér a pod.)?

Nie, bez problémov cez nás založíte s.r.o. bez akýchkoľvek zvláštnych požiadaviek na technické prostriedky. Stačí vám bežný počítač, notebook alebo podobné zariadenie cez ktoré vyplníte objednávkový formulár na našom webe. Overený podpis na vytlačených dokumentoch vyriešite na matrike (ktoromkoľvek mestskom či obecnom úrade) alebo u notára.

Viac info

Je pre založenie nevyhnutné ísť osobne na niektorý z úradov, prípadne priamo k vám?

Nie, všetky podania na príslušné inštitúcie zabezpečíme za vás. Rovnako nie je potrebná ani osobná návšteva našej kancelárie. Jediné čo potrebujete vyriešiť fyzicky, je návšteva ľubovoľnej matriky alebo notára kvôli overenie podpisov na dokumentoch k založeniu. (V prípade ak disponujete zaručeným el. podpisom, ani toto nie je potrebné).

Viac info

Sú nejaké dodatočné poplatky alebo náklady ktoré súvisia so založením spoločnosti a nie sú zahrnuté v cene vašich služieb?

Jediným takým nákladom je cena za overenie podpisu, čo je suma od cca 1,50 Eur na matrike, prípadne o niečo viac u notára. Zvyčajne (pri bežnej vlastníckej štruktúre) potrebujete overiť 4-5 podpisov.

Viac info

Aká je cena Virtuálneho sídla?

Virtuálne sídlo Lučenec pri platbe na 12 mesiacov
10 € mesačne   + 5 € za služby

 

Poplatok za služby obsahuje

  • označenie schránky,
  • notifikácia mailom,
  • preberanie a úschova pošty
Virtuálne sídlo Lučenec pri platbe na 24 mesiacov
8 € mesačne   + 5 € za služby

 

Poplatok za služby obsahuje

  • označenie schránky,
  • notifikácia mailom,
  • preberanie a úschova pošty
Najvýhodnejšie
Virtuálne sídlo Lučenec pri platbe na 48 mesiacov
4 € mesačne   + 5 € za služby

 

Poplatok za služby obsahuje

  • označenie schránky,
  • notifikácia mailom,
  • preberanie a úschova pošty

Referencie